راست کلیک در سایتی که نمی توان در آن راست کلیک کرد!!!
کامپیوتر برای همه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
راست کلیک در سایتی که نمی توان در آن راست کلیک کرد!!!
نویسنده: [صیاد یعقوبی دولق] در تاریخ: [دو شنبه 2 ارديبهشت 1392] [1:55]

 


 

 

 

 


 

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که یک سایت یا وبلاگ را باز کرده اید و خواستید در آن راست کلیک کنید اما راست کلیک کار نکرده! این مشکل ربطی با رایانه شما نداره بلکه اون سایت یا وبلاگ کلیک راست رو غیرفعال کرده. اما هیچ مشکلی نیست شما خیلی راحت می توانید راست کلیک رو دوباره فعال کنید.

 

شاید فکر کنید این یک آموزش طولانی است یا شاید هم منتظر یک نرم افزار یا افزونه هستید اما انجام اینکار بسیار ساده است!

روش اول برای فعال کردن راست کلیک در سایت ها و وبلاگ ها

همون طور که احتمالا بعضی هاتون می دانید برای غیرفعال کردن راست کلیک، سایت های از کدهای جاوا اسکریپت استفاده می کنند. ما هم می توانیم با استفاده از یک کد جاوا اسکریپت دوباره راست کلیک رو فعال کنیم. برای اینکار فقط باید آدرس زیر رو در آدرس بار بنویسید. یعنی کلا آدرس قبلی رو پاک کنید بعد متن زیر رو داخلش کپی کنید و اینتر رو بزنید حالا راست کلیک فعال می شه!

javascript:void(document.oncontextmenu=null)

برای مثال این لینک رو باز کنید که در اون کلیک راست غیرفعال شده حالا کد بالا رو در نوار آدرس بنویسید و اینتر رو بزنید. (ممکنه اگر کپی کنید اون کلمه ی javascript اولش کپی نشه باید خودتون بنویسیدش)

p480047 چطور راست کلیک را در سایتی که نمی توان در آن راست کلیک کرد فعال کنیم؟ (کلا آپدیت شد)

روش دوم برای فعال کردن راست کلیک در سایت ها و وبلاگ ها

اما در بعضی سایت ها این روش کار نمی کند! در این سایت ها وقتی شما راست کلیک می کنید یک پنجره باز می شه و به شما می گه که کلیک راست غیرفعال شده و شما نمی توانید از آن استفاده کنید. در این سایت ها یک راه حل خیلی ساده وجود داره. ابتدا کلیک راست کنید و همین جور کلیک راست رو نگه دارید اصلا رها نکنید بعد یک پنجره نمایش داده می شه با یک گزینه ی OK بعد شما اینتر رو بزنید تا اون پنجره برود (ممکن است دوباره بیاد شما دوباره اینتر بزنید) بعد کلیک راست رو رها کنید حالا منوی کلیک راست نمایش داده می شود!!

p530048 چطور راست کلیک را در سایتی که نمی توان در آن راست کلیک کرد فعال کنیم؟ (کلا آپدیت شد)

 

و اما روش سوم

این مطلب قبلا فقط همین روش رو شامل می شد که دوستان در قسمت نظرات گفتند که این روش همه جا کار نمی کند برای همین دو روش بالا هم به مطلب اضافه شد. این روش فقط برای ذخیره کردن عکس ها بکار می رود.

گاهی اوقات در سایت هایی که کلیک راست عمل نمی کند شما فقط می خواهید یک عکس را ذخیره کنید برای اینکار می توانید از روش زیر استفاده کنید که طبق گفته ی نظردهندگان این مطلب این روش همیشه جواب نمی ده!

برای مثال در این لینک که در آن آموزش غیرفعال کردن راست کلیک نوشته شده است، کلیک راست عمل نمی کند اما مثلا من می خواهم عکسی که در بالای این صفحه وجود دارد را ذخیره کنم:

fenjon00694 چطور راست کلیک را در سایتی که نمی توان در آن راست کلیک کرد فعال کنیم؟ (کلا آپدیت شد)

خوب حالا پوشه ای که می خواهم عکس مورد نظرم در آن ذخیره شود را باز می کنم و بعد عکس مورد نظرم را به داخل پوشه می کشم (Drag می کنم)

fenjon چطور راست کلیک را در سایتی که نمی توان در آن راست کلیک کرد فعال کنیم؟ (کلا آپدیت شد)

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزش، ،